Kampanie AdWords, reklama w Google, linki sponsorowane
Efektywne prowadzenie kampanii Google AdWords zapewni Twojej firmie znaczny wzrost sprzedaży oraz wysoki zwrot z inwestycji ROI. Reklama Google AdWords i odpowiednio dopasowane słowa kluczowe wyróżnią Twoją stronę internetową na samej górze wyników wyszukiwania. Kampanie Google AdWords to również doskonały sposób na budowanie silnej i rozpoznawalnej marki. Niemal natychmiast możemy dotrzeć do tysięcy Twoich potencjalnych klientów.

Reklama w Google dostępna jest w sieci reklamowej i wyszukiwania.
W sieci wyszukiwania linki sponsorowane wyświetlają się po wpisaniu przez użytkownika określonych słów kluczowych.
Sieć reklamowa natomiast daje możliwości prezentacji reklam displayowych w wybranych serwisach internetowych.
Płacisz tylko za efekty, gdy reklama zostanie "kliknięta" CPC (cost per click) lub za konwersję CPA (cost per action). Ceny zaczynają się już od 50 groszy za kliknięcie.
W wizerunkowych akcjach reklamowych kampanie Google AdWords rozliczane są w modelu za wyświetlenie CPM (cost per mile) lub zaangażowanie CPE (cost per engagement).
Linki sponsorowane umożliwiają dotarcie do określonej grupy Klientów (targetowanie).
Oznacza to, że reklama w Google trafi tylko do zainteresowanych odbiorców. Jeśli oferujesz zabawki
dla dzieci reklama w Google pojawi się, kiedy użytkownik wpisze w wyszukiwarce
słowa związane z zabawkami lub przegląda strony internetowe o podobnej tematyce.
Kampanie Google AdWords mogą być również precyzyjnie kierowane
na określony obszar. Dzięki temu linki sponsorowane wyświetlą się potencjalnym Klientom na przykład w promieniu
50 kilometrów od Twojej firmy.